Archiwum - marca 2004

hahaha Komentarze (1)
24. marca 2004 18:56:00
linkologia.pl spis.pl

Mi nie chodzi o pienia dze bo pieniadze szczensćia nie dają iniepiszcze ze jestem palantem bo to wam nic  nie da. A itak sobie znajde nową i ładniejszą dziewczyne bo ta krótko muwic jest jedna pierdoląną lesbą Przciez nikt sie nie ubiera tak samo  tylko jasnikowska z martyna . nikt nie jest pierdolniety tak jak dwie one dobra niewiem co pisac Komentujcie mi Notki A jasnikowska wąd stond i niech nic nie pisze Huj Jej w dupe Rozjebunda>...

 

 

more_kytyn : :

jupi Komentarze (0)
15. marca 2004 07:47:00
linkologia.pl spis.pl

ale sie ciesze ze zerwała zemna moja dziewczyna bo nie musze juz wydawac kasy na nią i moge sobie spokojnie chodzic na tekwon-do itak bym nie miał czasu dla mojej dziewczyny <hehe><hahaha>kurwa niech se znajdzie innego chyba ze jakiegos .... i moge spokojnie jezdzic na roweze na hopkah i nie martwie sie o moją dziewczyne

more_kytyn : :

linkologia.pl spis.pl

Dzisiaj Poszedłem Z rózą do mojej dziewczyny i jej stary wybieg kurwa i  zaczą mną szarpać ja sie wkurwiłem poszłem sobie i połamałem róze huj i tak mnie nie zalezy ale co ja wydaje na róze na łancuszki i inne zeczy pienidze a ona mówi erwin wiesz co co zrywam stobą na początku nie wiedziałem co robić czy sie śmiac czy płakac noto zaczołem pałaka ale nie smiac sie zemnie ja nie jestem stara dupa kurwa :(:(:( <beczy>:(:(:( huj i tak nie znajde zadnej dziewczyny bo zadfna mnie nie pokocha kurwa tylko sie zabic ..... ale huj ja wierze ze bede miał leprzą dziewczyne która okaze mi miłość a nie  wydałem kase  na moja dziewczyne a ona zemną zrywa KUrwa KUrwa KUrwa >><<

more_kytyn : :

linkologia.pl spis.pl

Kurwa tydzien temu zachorowałem i dopiero jutro wyjde na dwór ale sie ciesze i nie bo niee moge wychodzic na dwór i nie chodze do szkoły z tego powodu sie ciesze i nie. :)  Ale sie ciesze bo dzisiaj ide do kontroli. Ale ja mam jebanego pech ostatno  byłem na base nie i zwineły mnie pały kurwa wkurwiłem sie bo sie bałem ze zapłace ale nie za place bo nie trzeba z tego powodu sie ciesze. a jeszcze chciałem cos przypomnioec Kurwa Komentowac Noty I nie Wyzywac Mnie Na Mojim Blogu    !!!!!!!!!! Kurwa!!!!!!!!!

more_kytyn : :

Strona główna


Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

aparatka2 | robert-rob | naukajazdywroclaw6 | tesknie | best-and-friends | Mailing